.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حبيب كاشاني كجاست ؟
حبيب كاشاني كجاست ؟

حميد استيلي بعد از باخت در داربي از هواداران عذرخواهي مي‌کند، علي کريمي مي‌گويد "ديگر عذرخواهي لوث شده" و حبيب کاشاني پس از نزديک به 72 ساعت ترجيح مي‌دهد سکوت کند.

به گزارش ايسنا ، سوالي که اين روزها شايد بيش از همه ذهن هواداران را به خود مشغول کرده باشد اين است که حبيب کاشاني سرپرست باشگاه محبوب‌شان کجاست؟

دقايقي پس از باخت پرسپوليس به استقلال، علي فتح‌الله‌زاده که بر خلاف همتايش به ورزشگاه آزادي آمده بود به خبرنگاران گفت که احتمالا کاشاني به خاطر "درد کمر" به استاديوم نيامده است اما از آن زمان تا حالا که حدود 72 ساعت گذشته کسي از اهالي رسانه از کاشاني خبر ندارد. اگرچه علي کريمي پس از سومين شکست پرسپوليس بعد از هفت هفته ليگ، گفت که ديگر عذرخواهي لوث شده اما هواداران ميليوني پرسپوليس حداقل منتظر شنيدن اين يک کلمه "عذرخواهي" از سرپرست باشگاه‌شان هستند، اتفاقي که پس از هفت هفته هنوز نيفتاده است.

اگر سري به آرشيو رسانه‌ها بزنيد از آغاز فصلي که براي پرسپوليسي‌ها غافلگيرانه خيلي بد استارت خورد تا حالا، حبيب کاشاني به غير از چند واکنش در پاسخ به صحبتهاي علي دايي حرف ديگري راجع به انتقادها نزده است. وقتي انتقاد مي‌شد که چرا پرسپوليس بد يار گرفته، زماني که پرسپوليس پشت سر هم نتايج بدي گرفت و چندين و چند مورد ديگر، کسي پاسخگو نبود و انگار کسي در اين باشگاه قائل به پاسخگويي به اذهان عمومي نيست.

در باشگاه يا به قول جعفر کاشاني تيمي که نه هيات مديره دارد و نه سخنگو، خبري هم از سرپرست باشگاه نيست تا پاسخ ميليون‌ها هوادار اين تيم را بدهد. حداقل شايد توضيحات احتمالي او درباره مشکلات مالي، دادن وقت به کادر فني جديد و مشکلات و موانعي که قطعا پيش‌روي پرسپوليس بزرگ است، مي‌توانست مرهمي باشد بر درد هواداران اما معلوم نيست که پرسپوليسي‌ها بايد جواب‌ سوال‌هايشان را از چه کسي بپرسند. مشخص نيست که چه کسي بايد پاسخگوي شايعه يا بهتر بگوييم خبر درگيري دو بازيکن پرسپوليس در شب پيش از داربي باشد.

اگر خبرنگاران براي يافتن اثري از حضور سرپرست باشگاه و نگراني‌اش از وضعيت اين روزهاي پرسپوليس سري به روزنامه متعلق به باشگاه زده باشند هم جوابي دستگيرشان نشده چرا که اين روزنامه هم يک روز پس از شکست در داربي با تيتر "اگر پنالتي گل مي‌شد" به استقبال سومين باخت پياپي تيم محبوب‌شان رفت و در آنجا هم نمي‌شد اثري از کاشاني يافت!

به هر حال پرسپوليس جدا از قهرماني در جام حذفي فصل گذشته رکوردهاي بدي را در اين دوران ثبت کرده است. از چهار شکست پياپي در فصل قبل که در تاريخ پرسپوليس بي سابقه بود تا درگيري لفظي عجيب دايي و کاشاني همه در اين دوران يک و نيم ساله اتفاق افتاده اما باز هم کسي پاسخگوي اين رکوردشکني(!) نبوده و انگار باخت ديگر عادي شده است.

حضور پرسپوليس در مکان پانزدهم جدول هم از شاهکارهايي است که بايد سندش را به نام اين دوران زد. شايد اگر هيات مديره‌اي بود، کارها منطقي‌تر پيش مي‌رفت و يک نفر پيدا مي‌شد که پاسخگوي هواداران باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 شهريور 1390
حقشه همینه ، چوب نفسش رو میخوره
رضا 27 شهريور 1390
اینقدر عصبانی هستم که حاضرم سر تک تکشون رو ببرم کدوم خراب شده ای است این کاشانی بازم داره حمایت میکنه از استیلی دست ازسر پرسپولیس بردارید حرموشون بشه پولی که میگیرن انشالاه پول دوا درمون خانوادشون بشه این بازیکنان پرسپولیس با وجود این استیلی هیچ غلطی نمیتونن بکن
نا شناس 27 شهريور 1390
کجایی عمو اولاً 5 باخت پیاپی و ثانیاً 10 باخت در یک فصل و ثالثا ً باخت در هر 2 بازی رفت و برگشت به استقلال در داربی . البته این رکورد و شاهکار دایی در فصل قبل بود که خیلی هم مدعیه اون هم به خاطر جام حذفی که اهمیت چندانی نداره .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.